Här är jag!..igen :-)

Yes nu är man tillbax efter många turer med denna dator har fortfarande inte fattat vad felet är men den funkar igen så skit samma haha Måste väl skaffa oss en ny dator..när det finns pengar till det..typ om 30 år kanske.

Ja så vad har man haft för sig dessa veckor,inte mycket faktiskt..jobbat myst me lillen typ :-) Äntligen köpt ramar till de fem förstoringar jag velat ha upp sen läänge tillbax haha ja inte mkt har hänt.

På fredag drar jag till stora stada och Lotta,skoj skoj! Stannar tills på måndag. Men en sak är säker jag kommer sakna min lille Charlie nå grymt! Men det ska bli jätte kul att få komma iväg en sväng och att få träffa Lotta! och Arvid o Joel oxå då haha. ´Köpte en grej till den lille idag asså Arvid hoppas han gillar de :-) Fyndade gjorde jag med,köpte jeans och ett linne för 149 kr! Inte illa de,jeansen hade kostat 500 och det är ingen skit kvalite heller ohh yeahh!

Ikväll blir det bara till att slappa,kanske läsa lite bloggar ;-) har väl en del att ta igen ;-)

Nä nu blir de keffe iaf och så ska ringa min största storebor så ha de gott så länge! puss o ha de gott!

Ps just nu står det en katt och spyr brdevid mig..ihhh

Ps en månad kvar till AL Green! Vi ska alla tre ha en tröja som det står, WE LOVE YOU AL..WE REALLY DO! hahahaha

Kommentarer
Postat av: missgranby

ja!!!! tibax! äntligen

2008-10-08 @ 19:05:09
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Emma

Welcome back my friend!

2008-10-08 @ 19:48:09
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Siw

Krama lilla familjen från mig och ha det såååå jätte mysig!

2008-10-08 @ 20:13:50
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: T

JAAAAAAAAAAAA!!!!

2008-10-08 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0