Hallå

                                           


Ska åka och jobba om en timme och som vanligt hamnar man här,David håller på att lägga lillen och jag väntar på att kaffet ska bli klart.
Läser en sjukt hemsk bok just nu på jobbet,läste halva igår så lär väl läsa ut den inatt. Den tusende gången heter den en sann historia om en flicka som blivit sexuellt utnyttjad av sin pappa. Kom på mig själv när jag satt och läste att jag ryggade tillbaka osv h "folket" lär ju undra vad man läser haha. nej men fy vilka människor det finns..Finns de något värre..nej för mig är det ,det absolut värsta! Döds straff ska de va! Om inte det iaf en väldigt plågsam kastrering! Nä usch vill inte skriva mer om det nu.

Lördag idag,så vad har ni för er?

Nu ska jag ta en rök jag,ringa nå samtal..very important calls..



Kommentarer
Postat av: Siw

Jobbar hela helgen, dygn, fre till lörd, sön till mån, PUH!

2008-10-18 @ 22:05:48
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hanna

ja visst är det kul när man jobbar helger! :-(

2008-10-19 @ 12:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0