Godmorgon

Har precis lämnat lillen på dagis och sitter nu här med en kopp kaffe,när David vaknar ska jag väl sätta igång att röja här.
Sen efter elva ska jag till birsta med mor,hon ska inhandla en del till sin nya lägenhet. ja nu bor hon i skönsmon. Efter 27 år på luleåvägen :-) Jätte fin lägenhet,var där häromdan och hjälpte henne att packa upp massa. Kommer bli fin fint.

Ja nu är det snö då myyys! Såg det först igår kväll när jag skulle röka. Visade Charlie han blev rädd haha huga lillgubben men det gick över snabbt när han fick syn på en lastbil sen var snön bortglömd. Men hela morgonen har han gått runt och sagt nöööö nöööö och när vi gick till dagis pekade han överallt med stora ögon och sa nöööööö. Älskade gullunge!

Charlie fyller ju nu snart 2 år! då mina vänner ska han få bla en liten el motorcyckel (som han kan åka på själv då) ska bli så kul att se hans reaktion! *längtar*

Budade lite på tradera igår och missade det jag ville ha mest den gick ut tio i nio men jag låg på soffan och fick fot massage så jag valde att ligga kvar och hoppas på det bästa men tyvärr..hehe ja skit samma.

Nu blir det röjning av här och mera kaffe,david har klivit upp och springer runt och jagar Angel  här..haha morgonpigg kan man undra :-)

ha de gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0