Tok shopping

Blev det idag,jag o David var på stan medans lillen var på dagis. Hundra år sen man gjorde nåt sånt bara han o jag känns de som,blev en baguett på bagetterian oxå,tonfisk såklart :-D
Jag köpte ett par jeans och en tröja på carlings(skit skysst!) jeansen på rea! David köpte jeans och 4 tröjor! tröjorna på rea även de :-) Och Charlie fick en tröja och en kortärmad,just ja solglasögon köpte jag me till mig själv,på indiska.
Så nu vågar man inte kolla kontot..livrädd..hahaha!
Snart kommer svärföräldrarna på besök,Davids mamma hade abstinens efter lillen..hehe.


Nä nu ska jag ringa Emma så ha de så gott! va fan hon svara inte..vad enda in i!! haha


Kommentarer
Postat av: Emma

Men va faaaaaaaaaaaan. jag var ju på stan!!! Men nu har du väl fått dig din Emma dos ikväll :-)

2008-05-06 @ 18:27:19
URL: http://www.emmiz81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0