Lilla snigel..

DAGENS BÄSTA:  Hörde Charlie stå och som det lät sjunga på nåt inne på toaletten och när jag kommer dit så mycket riktigt..Han står och sjunger lilla snigel! :-D Aaktaa dee aaktaa deee,huga! Mammas allt!
Nu är Lowa här på besök och som ni kanske förstår så är lyckan stor! :-)

Var på staden idag med Emma,köpte en t-shirt,jeans och en brun manchester jacka för (håll i er nu haha) 240 kr!Hittade jackan och jeansen på myrorna så det kanske förklarar en del ;-) Måste börja gå dit oftare är där allt för sällan!

Nu är de kaos här måste ta och titta till barnen :-)

image187

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah ååh visst är det KUL när man hör kidsen sjunga!?
Vile diggar också "lilla snigel" Attaaa deeej osv, skitkul=)

2008-05-26 @ 21:31:24
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Emma

Men huga storkillen sjunger en liten låt. Nästa gång jag träffar honom vill jag höra solosången. :-)
Tack för ett trevligt stadsbesök med mig!

2008-05-26 @ 22:58:29
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: lotta

myrorna är såå guuuut!!!

2008-05-27 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0