....*.....*......*.....

Har varit på staden idag,köpte en hel del till charlie bland annat ett par skyssta shorts på Polarn o pyret :-) Måste inhandlas sommarkläder till Charlie nu. Själv hitta jag ett par jeans på rea på vero moda,såg ingen prislapp så ja gick o fråga i kassan vad dom kosta o då sa hon där att de kostat 500 men att de va 30% rabbat. Men du får 50 % för du är Krisses syrra va? haha japp det är ja det! Så det va ju skysst måste ja säga :-D

Gick förbi och tittade på målningen i Algots minne i hedbergska tunneln,köpte med en ros o la där..som sagt så tragiskt..

image186

Nu blir det en keffe för min del och städa lite..ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tuff målning! Fint gjort :)

2008-05-25 @ 19:14:21
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Anonym

usch jag får så ont i magen,...
varje gång jag ser bilder av honom så förstår jag inte att han inte finns mer...
/helena

2008-05-29 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0