....*.....*......*.....

Satt precis och pratade me Sanna i telefon om gamla minnen..och vilka helt sinnessjuka grejer man gjort i sina dar..haha..Vilken tur att man vuxit upp ;-)

Ska snart iväg och hämta lillen på dagis,han var så nöjd imorse när han fick ha sina nya skor på sig (fick nya igår). Han är för söt! Häromdan när han satt i mitt knä så började han peka på mina axlar och sa Koppka koppka koppka ett antal gånger (koppka=boll) Så ser jag att han sitter och pekar på min fräknar som jag har på axeln! hahahah!

Funderar hit och dit när det är dags för syskon till Charlie..men tror som det känns nu att det får vänta nåt år till..
Nä nu ska jag ta mig till dagis och hämta min älskling :-)  Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0