Charlie

Charlie brukar vara på olika humör när jag kommer hem efter att ha jobbat natt. Ibland kommer han springande me utsräckta armar och man får världens goaste kram,ibland kommer han fram spänner ögonen i mig och kastar exempel en boll på mig..haha..men sen är allt som vanligt igen :-)  Imorse när jag kom hem stod han vid grinden vid trappen och verkade väldigt glad,jag kommer in hänger av mig grejerna och frågar Charlie om mamma kan få en kram :-) Då kommer han fram sträcker ut armarna sträcker sig fram men precis när han lagt armarna om min hals så byter grepp och tar tag i mitt huvud och skallar mig!! hahaha vad är det lixom?? Inte nog med det! När han släppt mig så sätter han sig på sin bil (jag sitter på golvet) Så tar han fart och kör bilen rakt upp på mig! Han försöker köra över mig! hahah
Ja man kan nog säga att det inte var uppskattat att mamma varit borta inatt denna gång haha :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0