tärd

är jag idag..jobbat min första natt. Det gick fin fint fram till tre ungefär sen tre till fem var det jobbigt men det gick :-) Hade inte sovit nåt knappt innan heller så..jaja.
Igår tok shoppade Hanna! ja för mig var det tok shoping iaf som knappt nånsin köper kläder känns de som. Köpte strumpbyxor,benvärmare,en jeans kjol,ett skärp och en tröja :-) Gummistövlar till charlie och en present till leon som fyller 1 på lördag. Och på tisdag ska jag klippa mig,så less så less på mitt slitna skabbiga hår..Hoppas de blir bra men allt är bättre än det är nu så :-D

Nu måste jag snart sätta igång med middag har en gnällig charlie bredvid mig som drar mig i tröjan så dags att dra då..men ha de gott!

Kommentarer
Postat av: mumsbubblan

tack gumman! nu är man rätt gammal! :p
jag hade gärna kommit in igår men är förkyld och hängig så jag pallade inte. vill gärna ses en annan gång. Kramis

2008-03-25 @ 07:52:11
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-25 @ 10:13:09
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Hanna

Helena, japp får styra upp en träff nästa gång du är här :-) Kram på re gamling ;-)

2008-03-25 @ 10:25:08
Postat av: Hanna

Mandiz, Tack detsamma du! :-)

2008-03-25 @ 10:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0