Nytt jobb

Har jobbat hela veckan dagar och kvällar men i helgen är jag ledig :-) Allt går bara fint,visst det är mycket man ska komma ihåg med det ena och det andra..men det känns bättre och bättre. Imorgon är det väl tänkt att jag ska göra det mesta helt själv så får se hur det går ;-) Och shiit vad trött man blir av att jobba hehe! Men det blir väl bättre det med :-)
Helgen är fullspäckad den med..imorgon hinner jag bara hem och vända och sen ska vi till Krisse som fyller år,lördag ska vi på barnkalas. Söndag blir det väl till att slappa el förresten dom har gå bingo här i området så lär väl ta en sväng med Charlie. Jobbar kväll på måndag så jag har hela förmiddan hemma med Charlie vilket känns mycket bra! :-)

Vi fick ju placeings erbjudande till Charlie ang dagis på sticksjö,vi har sökt här på polstjärnan. Så vi ringde henne på komun som har hand om det och hon lovade att kolla upp om hon kunde lösa det ändå eftersom vi bara ska ha en deltid. Svar om erbjudandet ska vara inne imorgon så hon lovade att ringa innan dess men så när vi ringde i tisdags så har hon semester till måndag! Va faaan..
Ja så vi har nu tackat ja till sticksjö i väntan på plats på polstjärnan,hade ju inget val än att skicka in pappret för det stod oxå att man kan gå miste om platsen om det inte är inne imorn..
Där börjar han isf den 9 april..Charlie kommer stor trivas på dagis,känner verkligen att han behöver det.

jaja nu ska jag hämta tvätten,ge lillen ett bad och sen med han i säng..så ha de gott så länge!

Kommentarer
Postat av: Monica

Kul att ni kan komma på Vidars barnkalas på lördag :-) Längesedan Vidar och Charlie sågs ju! Och vi också för den delen!

2008-03-06 @ 22:10:37
URL: http://eternal060606.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0