menlös

ahhhhhhhh trött trött trött! 04.40 ringde klockan imorse,sov inget inatt heller typ för jag drömde en jävulskt sjuk äcklig mardröm om min mormor..huua! Men imorn är jag ledig :-) Sen jobbar jag helgen osv osv. Skulle egentligen jobba imorn men det blev ändrat. Onsdag till veckan ska jag gå min första natt iaf,hoppas att det ska gå bra!
Allt funkar bra på jobbet iaf,jag trivs riktigt bra!  Som sagt kan jag inte röka nåt under tiden jag jobbar så jag har köpt en snus dosa som jag tar ungefär en om dan av,för att få bort de värsta suget när det sätter in..usch och fy för cigg dom tar ju upp halva livet för en!

Har mycket i mitt huvud nu..speciellt två personer som upptar mina tankar..kan ju säga så mycket som Fy fan vad jag hatar droger..

Snart kommer Camilla hit på en kopp kaffe,hon skulle ta me äppelkaka :-) Lär ju karln min bli glad för han går runt och tjatar om godis o grejer..
Nä gott folk guu vad jag känner mig menlös nu..sån är är jag ett stort MEN! neeeeeeeej det hoppas jag att jag inte uppfattas som. Jaja yrar bara på nu så dags att avsluta detta. Tack hej!



Nu ska jag gråta en skvätt till Joe Bonamassas gitarr..

Kommentarer
Postat av: mumsbubblan

godmorgon hanna! vad kul att du trivs med nyjobbet!

sluta röka säger jag bara :p lättare sagt än gjort kanske. men det kanske är ett bra tillfälle att försöka sluta på? men jag ska inte säga något för jag är kaffe- och godisberoende och KAN och VILL inte sluta med det.

trevlig helg, fast du ska jobba. det ska jag med, heela helgen! Kram

2008-03-14 @ 10:27:10
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: Monica

Ja fan sluta rök! På tiden huuuuh!?

2008-03-14 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0