måndag

Så var det måndag igen..helgen har gått så fort! I fredags var jag bara hem och vände för att sedan dra till lillebror som fyllde år,lördag var det barnkalas och igår var vi på bio! hah ja vi kom iväg! Så man har ju gjort en del iaf :-) Vi såg igår No country for old men David tyckte den va en av de bättre filmer han sett,jag tyckte den var helt ok.

Idag börjar jag jobba kl 15-22 samma imorn,skönt att ha förmiddagrna hemma :-) Hon ringde från komun idag oxå ang dagis till Charlie och det fanns ingen plats på polstjärnan så det blir sticksjö i väntan på plats.

Vad har ni haft för er i helgen då?

Nu blir det keffe läsa era bloggar och sedan fixa lunch till lillen så ha de gott!

Kommentarer
Postat av: lotta

bra ni kom iväg till the moovies!! du jobbar olika tider va? det är skönt att ha det så tycker jag. o sen då man har barn kan man välja att vara hemma med det på dagen då o då oxå. puss

2008-03-10 @ 17:40:11
Postat av: Monica

Kul att ni kom i lördags!! :-)

2008-03-10 @ 18:32:54
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad sköönt att du får jobba=) fett med pengar sen då!
Vi har också sett den filmen,,,kund film!

2008-03-10 @ 19:25:50
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Lisa

Tänkte på dagis så här på morgonkvisten...hahah
Sökte ni till Lövhyddan? det är ju närmare om inte annat,,,,

2008-03-11 @ 07:14:49
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: lotta

hur går det för bror din o deras mage? vi kanske kommer hem till påsk!

2008-03-11 @ 11:48:01
Postat av: Hanna

Lotta,
ja jag går inskolning nu så det blir det blandade tider. Men är väl tänkt natt sen då,ska prova till veckan! Hoppas jag pallar! :-)
Vad kul,ja kom hem till påsk!
Det går bara fint me Vickans mage :-) (krisses tjej då)

2008-03-11 @ 12:19:44
Postat av: Hanna

Lisa,
Lövhyddan? vet jag inte vart det är..:-)

2008-03-11 @ 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0