lalala

Så var man korthårig då! Rakat underhåret och har resten i en svans :-)

Neeeeeeeeeeeej vad fult! icke! Nämen jag har väl lite över axlarna nu och det behövdes,håret var katastrof! Gått av lite här och där osv osv. Tänkte väl försöka satsa på en hårfärlängning till sommaren iaf :-)

Igår var Lotta här,världens bästa Lotta! Synd att det går så långt mellan gångerna man träffas..Nästa gång man ses får man väl snusa på en bäbis :-)
Jag har en katt nu bakom min rygg som skriker som aldrig förr,Saga löper!! usch. Hon blir helt extrem när hon gör det!

I möra ska man jobba natt hoppas att det ska gå bra som sist,men timmarna mellan 3-5 var inte att leka med hahah!Helt tärd var jag då!! Köpt koffein tabletter iaf,tänkte väl prova det om man blir allt för trött.

Ja iaf idag när jag klippte mig (på Perssons) så när hon tvättade håret på mig så fick man ligga i värsta massage stolen! Lyxigt värre! En sån kan nån få köpa till mig om ni har lust ;-)

nä nu ska jag ta mig en kaffe och läsa lite,inne i värsta läsar perioden nu.lovelie!

ha det gott!

Kommentarer
Postat av: lotta

jag tycker det var så himla roligt att ses! måste ses snart igen, blir väl till sommarn då. kunde stannat längre hos dig o bara pratat.
så gulli lille charlie o den där bushunden haha. kakmonster!
blogga frillan vet jag!
puss

2008-03-25 @ 23:36:57
Postat av: Lisa

Hahah jag vart mycket rädd där ett tag, rakat underhår med resten i en svans,,,!!
Vad skönt att få håret klippt och fixat! LYX!
Jag har ju lovat dig sen ett bra jävla tag sen att kolla upp extensions...huummm!!! ;O John hade tydligen inte kvar nummret på sin mob, men det är ju inte svårt att fixa fram!
Så då du känner att du vill fixa det, så lovar jag att snacka med Jenny!

2008-03-26 @ 08:46:37
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Monica

Hahaha, sluta skräms!!! :-D

2008-03-27 @ 09:51:31
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Hanna

Lisa, haha ja tänk om man klippt,rakat sig så! huuuua!!
Japp tänkte väl försöka mig på hårförlängning till sommaren så jag kan ju säga till dig dårå om du har nån kontakt me henne då :)

2008-03-28 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0