lalala

Blev inge jobb i helgen,chefen ringde och det vart ändrade planer så jag var asså ledig fre,lör,sön. Jobbar imorn..
Så jag ,David o Petter stack på blues klubben på fre kväll. Mamma va barnvakt.
Jätte bra band som spelade,Some Kind of Bluesband. Dancing all night long för min del hehe brukar bli så ;-)

Nu ska jag ta mig ner på ica snart..precis som förra månaden är blöjor och hundmat slut..billigt och bra! Så sista pengarna får gå till de..men men nya pengar på ons.

Här kommer lite bilder..lite blandat tror jag att det blir..nån från fredag o nån på lillen.



                                                                           

                                            haha ser lite drunk ut på ögonen

                                                                           

Kommentarer
Postat av: lotta

vilka fina bilder!
du är så fin du. o den på dig o charlie var jätte härlig!

2008-03-17 @ 19:50:41
Postat av: Monica

DrunkHanna, hahah :-D Vart är munnen? ;-)

SötCharlie!!

2008-03-18 @ 11:28:40
URL: http://eternal060606.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0