If pennies were heartace i would be the richest fool in the world..

Ja så kan det kännas ibland..helgen har varit ett sånt tilfälle,arg,besviken och lessen..

Idag har jag iaf var varit på jobb :-) Imorgon börjar jag jobba riktigt från 07.45 till 15.15. Allt känns bara bra,visst har man mycket funderingar hit och dit men det släpper allteftersom man lär sig så detta ska nog bli bra de :-)
Det enda som skulle vara nåt jobbigt är väl att jag inte kommer kunna röka under den tid jag jobbar. Ska köpa nikotin tuggumin imorgon,får väl se detta som ett ypperligt tillfälle att sluta ;-)

Vad har ni haft för er i helgen? och hur står det till gott folk?





Kommentarer
Postat av: Lisa

Tråkigt att du har haft en jobbig helg,
Hoppa det blir bättre!

Men vad skönt att du ska börja jobba nu:) hur gjorde ni med Charlies dagisplats?

2008-03-03 @ 20:06:09
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

vad bra med jobbet! det kommer bli bra, jag tycker inte om nya jobb och allt brukar kännas så nervöst och konstigt, men sen när man kommer in i det så blir ju allt bra!

trist med helgen, men det kanske känns bättre nu!?

kram

2008-03-04 @ 08:46:15
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: LOTTA

bra med jobbet hurru. skönt att få in pengar. ett jobb är alltid bra. hoppas du kommer trivas. d var natt va?

2008-03-05 @ 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0