utan paraply..

Ja det är väl typiskt..lånade ut mitt paraply till mamma imorse + att jag gav hon mitt busskort ifall det skulle börja regna(hon brukar gå till jobbet). Och nu när man ska gå och hämta lillen på dagis så självklart spöregnar det! Det är ju en bit att gå oxå..nere vid ica..Så jag tänkte men jag får väl ta bussen då..haha men kom då på att även det är utlånat och inga cash har vi hemma heller..Ja det löste sig iaf! David gick till grannen och lånade ett och nu är han på väg för att hämta lillen så jag behövde inte ta mig ut i regnet alls..

Vilket väder dom fick för Algots begravning..riktigt sorg väder..Tänker på er alla.. :-(
 
Usch nu börjar det åska oxå..inget fan av åska och blixtar är man..nej nej..Visst kan det var mysigt men jag tycker mer det är otäckt haha. Minns en gång för många år sen när vi var i stugan (i finland) hela familjen + att jag hade med mig en kompis. Så blev det värsta ovädret! Åska och blixtra och small överallt! Det slutade iaf med att alla låg i dubbelsängen livrädda..haha..utom Eva min kompis hon låg kvar i sin säng och tyckte bara att vi var fjantiga ;-)
Men just där blir man rädd,stugan ligger precis vid vattnet + att det finns massa höga träd runt i kring.

Ja detta väder matchar mitt mående ganska bra just nu..Mår inte alls bra om jag ska vara ärlig..Men vissa saker lägger man inte ut här..för personligt..kanske blir lösen nån gång framöver..få se..

Nä ska väl ta och ja vet inte vad..men jag ska gå från datorn iaf..ha de gott! och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: lotta

hanna stumpan då, tråkigt att det är tråkigheter för er. inte allas roligt. hoppas det ljusnar.

din lotta

2008-06-11 @ 15:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0