Tråkigt väder och sjukt barn

Det lät ju uppiggande eller hur? Charlie har feber 38.9 hade han sist vi kollade,jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det inte ska bli öroninflammation igen..han hade det sist för mindre en månad sen.
Inget varmvatten har vi heller! Hoppas det återkommer snart iaf..väldigt sugen på en dusch måste jag säga..

Känner att jag inte är riktigt hundra själv heller,får inte bli sjuk! Har inte råd att vara hemma..ja tänk att det ska behöva vara så..men så är nog läget för mååånga andra oxå..

Usch vilket trist och tråkigt inlägg detta är då..ja alla dagar kan inte vara glada dagar,även om man vill de..
I våran familj är det just nu inte glada dagar..vi lever under  press nu..med ovisshet..frustration..ångest..och en känsla av vanmakt..ja huua..

Familjen är allt..

Nu: Ska försöka mig på en kopp kaffe,Skicka karln på apoteket lillen behöver ipren,flytande får de bli denna gång..
SEN: Mysa med lillen i soffan med en saga och glass

ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0