Såna här dagar..

Är det inte kul att komma hem efter att ha jobbat natt och sedan sova bort dagen..Nu är klockan ett så jag har klivit upp tidiagre idag iaf men de beror på att jag bytt bort dagens natt. Ringde precis till Sara som var på väg för att bada..jag vill oxå! David,Charlie och Angel gick ut att sparka boll (koppka!) När dom skulle gå så ropade David från trappen släng ner Charlies boll..och jag: Vilken boll? David: men hans blå koppka! haha man tar efter hans språk :-)
Måste ta mig och köpa en bad pool till Charlie så snart som möjligt,den han hade förra året är lite väl liten och trasig dessutom så..
Nu gäller det för mig och charlie att smörja in oss! Jag har redan bränt mig ganska så mycket efter att bara varit ute en stund igår..Inte lätt att va redhead! haha men jag gillar vårt röda hår! När jag var mindre skämdes man ganska rejält över sitt röda hår,började färga håret som tolv åring! Lila första gången haha det minns jag och så skulle Helena klipppa mig(om jag minns rätt) Och det blev mycket kortare på andra sidan! haha
Men nu är jag stolt över mitt röda hår! Visste ni att om typ hundra år kommer det inte att finnas några rödhåriga kvar?? Läste om det nånstans. Vi är en utdöende art! haha

Imorgon är det klassfest - tio år efter nian- :-D ska bli kul! Nä nu kom jag på måste ringa Mon och fråga om ska gå på de :-)

ut i solen,smör er och ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Monica

Såg nu att du hade ringt idag. Nope, Darling. Inte ska jag gå. K och jag firar ju 2 år som förlovade imorgon och är inte i stan. :-) Pöss! Njut av solen!! Underbart!

2008-06-05 @ 22:44:21
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: helena

vad är det "förflutna" du syftar på? hahahahaha, lät så kul. spännande lät det :)

puss

2008-06-05 @ 22:59:50
Postat av: missgranby

TACK GUMMA

2008-06-06 @ 10:02:26
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha koppka!

Här hemma säger vi mött om mjölk :D även butt om kött HAHA

2008-06-06 @ 13:07:42
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0