Lyckan är stor..(blandad med ångest..)

Har inte bloggat om det men för ca en vecka sen ringde min bror Tobbe och sa,vet du vi måste på en konsert..Jaha sa jag vilken då?? AL GREEN kommer till sthlm i aug på Berns salonger! För er som inte vet så är Al Green en av mina absolut största favoriter,han är i klass med Otis Redding en av de legender som fortfarande lever! Iaf så har han bara en spelning i norden och bara känslan av att få se han är enorm..Så jag har ringt runt under en veckas tid för att få reda på var och när biljetter kommer släppas utan nån framgång alls..Men så i förrgår gick jag in på Berns och såg då att biljetterna skulle släppas idag! Ringde vidare för att se vart man skulle kunna köpa dom,inget svar denna gång heller..skit skumt att ingen vet nåt när man gått ut med datum och allt! Ja iaf så satt jag och Tobbe uppe till tolv igår i hopp om att de kanske skulle släppas på nätet då..men icke det heller..hehe...Men idag vid vid tio ringde Tobbe och hade fått tag på biljetter!!! Så det blir jag och Tobbe o Krisse som ska gå! 800 kr kostade en biljett men det är värt varendra krona!
Och konserten blir inte i aug utan 8 november så nu har man nåt att se fram emot kan ja lova!

Men..som vanligt som det verkar i mitt liv..när man är glad tycker att livet flyter på bra,allt verkar ordna sig till slut..Så kommer ett bakslag..Vad vill jag inte gå in på här det är lite för personligt för det och handlar dessutom inte direkt om mig så vill inte "hänga" ut nån..(som man säger? ) Jag sa för ett par dagar sen att får jag en biljett så kommer jag gråta av lycka..Tårarna kom men det blev tyvärr inte av lycka..
              ..lycka blandad med ångest...


AL GREEN- BELLE


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas allt blir bra.. Och hoppas du får en jättebra kväll på klassfesten!

Kram

2008-06-06 @ 15:54:44
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: missgranby

oj, men vad kan det då vara...

hoppas du får gå iaf

2008-06-09 @ 23:55:23
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0