Juice med vitlök

Har jag fått i mig ikväll! Varför?? kanske ni undrar haha
Nä men känner att jag börjar bli förkyld så mamma tipsa om att man skulle dricka apelsin juice med pressad vitlök i.
Så jag pressade två stora klyftor i ett glas..ja gott var det inte kan jag lova! Men men man får väl hoppas på att de hjälper då! Ska jobba hela helgen så man måste ju vara "fit for fight"

*peppar* *peppar* så verkar det än så länge vara lugnt med Charlies öron och han var feberfri innan han la sig så hoppas det håller i sig!

Nu ska jag slänga mig på soffan och snart i säng så Go natt! o ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas charlie blir snabbt frisk!

2008-06-12 @ 07:55:28
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0