hallå

Ska snart iväg och jobba,sen ledig fram till fredag :-) Så ja vad har hänt sen sist..inte mycket. Hade en lugn midsommar. Grillade och gjorde en tårta bara lilla familjen. Senare på kvällen kom Sara och Tommy,drack några öl surra o tog det lungt. Somnade runt halv två och självklart ville Charlie ha en tidig morgon och kliva upp halv sex! Så lite trött var man på morgonkanten ;-) Men det gick till sig efter lite kaffe :-)

En B grej: Charlie slutar på sitt dagis den 4 juli och börjar på ett nytt den 13 aug. Så då tänkte jag ,då kan man väl inte behöva betala dagisräkning för juli..Men det fick man så lov att göra endå även fast vi sagt av oss de andra dagiset  from 4 juli..Mycket B! Det är ju endå 550 kr..

Denna sommar kommer det inte att hända mycket..kommer att jobba på hela sommaren. Men nästa! ja då händer det lite :-) Som planeringen är nu så ska ju jag o David gifta oss! Vi kommer att byta ringar i stugan i finland bara han och jag och sedan ha en annan grej hemma som gör det "klart". Jag och mamma ska om allt går vägen åka utomlands bara hon och jag :-) Så nästa sommar blir skoj! Och dyr..hehe gäller att börja spara..

Men innan det har jag en STOR grej framför mig..AL GREEN i november! :-D Har biljetterna hemma känns MYCKET bra!
Blir som sagt jag Tobbe o Krisse som åker :-)

Nä ska väl få i mig en kopp kaffe till innan jag åker,såg inatt att kaffet var slut på jobbet! Finns bara pulver kaffe så inget jag kan ta me hemifrån heller..Fick bli te inatt och två koffein tabletter. Går mycket dåliga serier på natten måste jag säga! Huua man skäms emellanåt haha. har bara 1,2 och 4 oxå..
Sara skulle kolla hemma efter sitt gamla nintendo och hittar hon det ska jag få låna det över helgen! Jobbar ju fre.lör sön. Kung me gamla super mario (ja Monica du minns ju galen jag var i de! haha)

jaja men ha det gott! Och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mon

Hahah, gamla super mario! Det var grejjer det! Du var helt inne i det! Glömmer aldrig när vi satt hemma hos mig på övervåningen i hallen och spelade en gång, du, jag och Robert, och du slog mig i ansiktet så jag började blöda näsblod bara för att få spela! Haahhah, nä, så var det ju inte, utan det var ju ngn skämtgrej om handen var större än ansiktet så hade man ngn sjukdom sa Robert, också skulle man daska lite lätt i ansiktet på den som hade handen för ansiktet. Men du, du slog svinhårt på mig så jag började blöda näsblod! Helt sjukt! Enda gången jag blödit näsblod i hela mitt liv typ, så fatta vad hårt du slog! Hanna, du är crazy! :-D Min underbara Hanna! Puss!

2008-06-24 @ 22:40:07
URL: http://eternal060606.blogg.se/
Postat av: lotta

hej hannan.



så skoj med giftemål, det är fint det! o att du o liljan ska utomlands. det är ni verkligen värda!!! blir säker great.

o så allan då. härligt härligt.

pusss

2008-06-25 @ 21:08:51
Postat av: missgranby

vad härligt att ha så härliga saker att se fram emot :)

2008-06-26 @ 20:49:39
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0