Fotboll i regnet

Gick bort till fotbollsplanen idag vid sticksjön,jag David Charlie och Angel. Var hyffsat fint väder och Charlie grejade på. Knäppte lite kort på bubben och filmade även en snutt :-) Vi hade med oss en boll till Charlie och plötsigt fick jag ett sånt sug på att spela fotboll! Kände bara att jag ville springa fort och spela fotboll! Haha! har jag nånsin spelat fotboll el ens kollat på fotboll??(nää) Så så blev det! Jag David och Charlie spelade fotboll men så började det regna! men de va så kul så vi körde på endå,hade det inte varit för att David insisterade på att vi skulle gå efter ett tag så hade jag nog varit kvar än! Lär garanterat göras om :-)

Tänkte på en sak idg..hur många timmar går inte bort egentligen framför tvn..är jag ensam har jag aldrig på tvn,bara när jag ska sova isf..David har en kompis som slängde ut sin tv,då när han berättade det hade han varit utan i ett år..ha kanske vore en ide? :-)



Blir lösen framöver så vill ni ha lösen men inte lämnat mailadress så gör det! jag mailar lösen när det blir aktuellt!


Här kommer lite kort och en videosnutt





      

                                                                                    gott med lera


           

mina pojkar ♥                             knäppte från balkongen      

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder! Mycket rolig Charlie som anföll kameran på slutet av filmen!

2008-06-16 @ 06:40:18
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahah va fan Charlie våldade sig på kameran! haha, söta bilder!!

2008-06-16 @ 08:01:53
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm... har du hört ngt? vill inget säga förrän jag får lixom...



KRAMIS/helena

2008-06-17 @ 23:02:12
Postat av: Monica

Underbart! :-)



Vill ju oxå ha lösen. Givet! Du har min mail!

2008-06-18 @ 23:27:32
URL: http://eternal060606.blogg.se/
Postat av: L

jätte fina bilder ju!

2008-06-25 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0