...

Sista natten för denna helg ska snart averkas,skönt! Har sytt på en tavla till Charlie som nu är klar så jag vet inte vad jag ska sysselsätta mig med inatt..Tiden går så mycket fortare när man har nåt "projekt" på G.
Ska tapetsera vardagsrummet iaf i veckan! Eller om de blir nästa vecka då jag har tre dagar ledigt på rad. Var och köpte tapet så nu ska det bli fint! :-) Kommer att köra med gråa väggar + en lila fondvägg där jag ska hänga upp våra förstoringar (På charlie mest) Tänkte köpa lite roliga ramar så det ska nog bli fint när det är klart :-)
Tänkte på mitt senaste inlägg om när Charlie "skallade" mig..haha lät ganska brutalt men som ni säkert förstår så var det ingen våldsam skallning haha! Nej då inte  vår prins inte! Världens bästa Charlie! Mammas o pappas allt! det är "sjukt "hur man kan älska nån så mycket egentligen..Han har världens hosta nu..huuga..hosta så mycket så han spydde idag..massa slem..Men han hade precis fått sin astma sprej (för förkylnings astman) så förmodligen släppte allt så det kom upp..ja huga lillvännen.
Jag har haft sån tur att jag har fått skjuts denna helg till och från jobbet! Lyxigt värre! Tack för de Teres! :-D
Nä ska man ta sig en sista kopp innan man åker tro..lika bra det för jag har sovit mycket dåligt på dan idag..Väcktes bland annat av en galen skällande Angel som var tok less för att David och Charlie gått till sandlådan utan henne. Men dröjde inte länge förren jag hörde David öppna dörren och sa åt henne,han hade hört henne ner till sandlådan,,huua galet! Nej men vadå ha de gott!

Kommentarer
Postat av: lotta

hur går det med tapetseringen hannan ??

2008-06-03 @ 21:11:56
Postat av: missgranby

kan du tapetsera? är det inte svårt första gångerna? jag är ju händig, men det känns så jobbigt. lotta fixar ju sånt där hon så jag borde oxå, men gillar inte hålla på med såna karlagrejer. jag vill sy jag, he he

puss sov gott
ps. du får se vad det står på niklas tatoo snart!
(http://mumsbubblan.blogg.se)

2008-06-03 @ 22:55:08
URL: http://missgranby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0