Tok städning och ikea

Ja så har min dag sett ut idag..Har röjt här hemma och imorgon ska jag ta tag i förrådet på balkongen har jag tänkt,köpte ganska stora lådor på city gross för 10 kr st,lagomt det::-) Så nu ska det bli nån ordning i förrådet. Kaos där nu! Hua knappt man kan öppna dörren.. så man har att göra imorn. Men skönt att få rensa undan kommer att kasta massa!!
Så har jag varit på ikea me Sara o Tommy,köpte ett nytt databord ett mindre så det har David skruvat ihop och satt upp.Blev mycket bättre! :-) Köpte även ett linne på rea för 50 kr :-) Och en mycket fin kortärmad skjorta,love it! (ej rea men billig ändå) Och armband blåa även på rea :-)

Charlie är nästan omöjlig att få och sova nuförtiden..Förr var det bara att lägga han i sängen och gå typ men nu måste man ligga bredvid honom el sitta bredvid sängen nästan över en timme ibland! Han somnar till och så fort man ska smyga ut så vaknar han..lillen min ♥

nä ska väl ta o se om det är nån film på tv ikväll.

ha det gott denna lördag kväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0