PÅ G!!

Igår eftermidda kväll var jag verkligen på G! Eftersom vi bor i en tvåa har jag ett tag tänkt på att göra om klädkammaren (som rätt stor) till ett sovrum till Charlie. Så igår satt jag igång! Först rensade jag ur hela förrådet för att komma åt två garderober som stod där och in med dom i sovrummet.
Sen tog jag mig an klädkammaren och röjde ur och fixa trixa,till slut fick jag till det mycket bättre än vad jag hade trott att det skulle bli. Tokfullt med kläder,sängkläder,gardiner osv osv där inne man jag lyckadades stuva undan allt och det blev bra i sovrummet där jag hade förväntat mig att det bara skulle bli kaos *glad*

Satte ihop Charlies nya säng oxå och den gick in i kammaren,det blev inte mycket plats över men det kommer bli bra,ska köpa färg och bård och lådor och massa grejs. Ena väggen där inne består ev en spegel så ikväll ska jag ta mig an att måla ramen til den vit,för vitfärg har jag hemma.

Längtar till jag får inhandla resten och det ska ske snart! Har jag väl satt igång med nåt har jag icke tålamod att vänta så :-)


ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul! Duktig du är som fixar i trixar =D Jag/vi skulle behöva måla/tapetsera Viles rum med,,,skit tråkig färg där inne,,,plus att han har ritat på en sida av väggen...hahha OJ sa han då jag upptäckte det!!

2008-01-07 @ 17:17:20
Postat av: Hanna

HAHAHA rolig han va som sa OJ..haha

jag skulle behöva göra om allt här hemma;-) men man får ta en sak i taget :-D

2008-01-07 @ 17:42:52
Postat av: Emma

Fixar Hanna.. Kul att göra nåt ju!

2008-01-07 @ 18:55:33
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Mon

Du fixar och trixar du gumman! Lövely! Du är så duktig! Ska bli skoj att se hur det blev, du har ju pratat länge om hur du skulle fixa klädkammaren till sovrum för Charlie. Vad tycker Charlie om rummet? Har han provat att sova där ännu? Satt upp draperi som dörr ännu? Tusen frågor, hahah (minus 997 då, höhöh :-))

2008-01-08 @ 07:40:23
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Hanna

Än så länge har jag bara målat spegeln,ska köpa färg och bård här i dagarna. Köpt såna där självlysande stjärnor jag ska sätta runt hela spegelramen oxå :)Ikväll ska jag måla om sängen som nu är trä,den ska jag vitlacera,har färg kvar så :)

skit kul! Längtar tills allt är klart och målet är ju att de va klart innan jag börjar jobba iaf :-)

Madrass,nytt täcke och kudde ska jag köpa till sängen när vi får pengar:-)

2008-01-08 @ 09:57:33
Postat av: Mon

Låter som du har det du gör framöver! :-) Härligt att fixa och trixa! Självlysande stjärnor är grymt mysigt! Har vi i taket i sovrummet där vi sover alla tre :-D Och en genomskinlig badboll med självlysande stjärnor som hänger från plafonden. Jättemysigt! Blir nog supermysigt med sådana stjärnor runt spegeln!

2008-01-08 @ 10:25:17
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Hanna

skysst det lät med den där bollen :-)

Jag ska hänga vid spegeln om du minns den där blå saken jag hade ovanför spjälsängen..Kommer bli skysst,härligt dovt blått ljus. ja jag ser fram emot att visa när allt är klart :-D

2008-01-08 @ 10:51:29
Postat av: lovika

öhhh lägg upp lite foton på rummet då d e klart. kul att jämföra garderober! dom gjorde om en sån garderob till barnrum på äntligen hemma en gång. om du vill han inspiration. men du har nog allt figgured out endå kan ja tänka mig!!! puss puppa

2008-01-09 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0