Lisas Lista :-)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nope Icke!
*Vilken årstid tycker du bäst om? Höst o sommar
*Brukar du sjunga i duschen? nä men ofta utanför duschen haha
*Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Tiittar ej på sport på tv..hata sport!
*Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Japp de gör jag faktiskt
*Vad är viktigast för dig?  Min familj!
*Laddar du hem musik och film från internet?  yepp
*Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?  ja du,flytta,betala av lån,unna mig o min familj massa skoj :)*Vad är det bästa med julafton? Älskar allt med julen!
*Tänker du mycket på ditt utseende? det gör jag nog..dåligt självförtroende!
*Vad får dig att slappna av? Trygghet.
*Vilken sida av sängen sover du på? Höger
*Är du mörkrädd? Ja de kan jag vara,specilellt om jag är ensam
*Bär du glasögon eller kontaktlinser? Nej men behöver! måste ta tag i det.
*Vilken färg är snyggast? hmm..svart,brunt,gult,grönt,blått,orange hahah
*Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?Nope!!
*Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar!
*När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Runt nio sover SÄLLAN längre än nio
*På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Håller det mesta inom mig faktiskt..
*Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Ja,kanske man skulle sluta
*Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Säkert nångång 
*Bor du utomlands? Nej
*Hur länge varade ditt längsta förhållande? Är inne på mitt längsta nu 4 år
*Har du piercing? ja i läppen
*Bråkar du och dina syskon ofta? Aldrig!
*Läser du ofta böcker? Älskar böcker! Läser ofta o gärna
*Vad föredrar du för sorts filmer? verklighets baserade
*Vill du ha barn? Jag har barn,blir nog fler :)
*Är du bra på att laga mat? Sådär men blir bättre o bättre
*Var badar du helst? I havet!
*Vilka djur är du mest rädd för? Hajar!
*Vilken musikstil tycker du bäst om?Blues!
*Vilka språk kan du? Svenska, engelska ,skulle vilja lära mig finska :)
*Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej
*Gillar du att dansa? Love it!
*Vad har du för klädstil? Hmm..brukar höra att jag har "Hannas stil "
*Är du flygrädd? Nä
*Vad tycker du om rökförbudet på krogen?Först icke bra men nu så har jag ändrat åsikt om de
*Hur vig är du?inte alls!
*Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
*Vilken är din favoritglass? gammeldags vanilj
*Vilket kaffe sörplar du helst? Kaffe med mjölk o socker men försöker ta bort sockret
*Vilket mobilmärke föredrar du? vet faktiskt inte,inte så inne i mobiler
*Vill du gå ner i vikt? Ja 6 kg är mitt mål nu
*Vad har du för personlighet? Glad,omtänksam,galen
*Har du varit deprimerad? Ja
*Tycker du om sushi?aldrig provat
*Tror du på livslång kärlek? Ja
*Vad äter du helst när du ser på film? choklad!
*Lever dina föräldrar tillsammans? nej
*Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? haha nä de tro jag inte
*Är du en morgon eller kvällsmänniska? Morgon männsika
*Hur ofta motionerar du? allt för lite
*Hur ofta har du sex: allt för sällan hahah

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah yes kung!! hur nördigt kul är det inte då med listor/info haha! :)

2008-01-24 @ 14:32:12
URL: http://mommy66.blogg.se
Postat av: Emma

Det e fan kul med listor! Snor denna av dig jag! :-)

2008-01-24 @ 16:01:55
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Hanna

kung me listor ;-)

2008-01-24 @ 17:36:47
Postat av: lotta

sushi är grymt, om du äter på rätt ställe!!!mmmm

du borde inte tänka på ditt utseende så ofta eftersom du redan är vacker som en sommarmorgon!!

2008-01-25 @ 00:09:40
Postat av: Hanna

Lotta, Tack vad snäll du är! Kan bara säga desamma om dig:-)

2008-01-27 @ 11:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0