Kärlek

Ja igår var det 4 år sen jag o David blev tillsammans på dagen ;-) Har varit fyra år fyllda av kärlek och ömhet och massa lycka!!
HAHAHA Nä nu överdrev jag allt! Vi har gått igenom en en hel del både upp och nedgångar under dessa fyra år men vi har hållt i hop trots allt :-D Så detta är meant to be! Tänk att David var den jag fick min första kyss av 12 år gammal! Sen dess var jag var fast ;-) Blev ett par först 14 år senare! Ja dem som känner mig vet våran låånga historia innan det blev vi :-) Det helt klart bästa som hänt under dessa fyra år är ju våran lilla Charlie!! *Lycka*

Dagen till ära firades med fiskpinnar och mos till midda! Och en tidig kväll! haha ja så kan de vara. Är pank tills på fredag så vi får ta igen det till helgen och hitta på nå mys :-)

                        image120

Kommentarer
Postat av: Emma

LOVE FOR LIFE"!!

Alla upp och nedgångar stärker ju förhållande! Man kan ju inte ha ett "perfekt" liv! Det vet ju alla.

Kram

2008-01-16 @ 14:51:00
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Hanna

Så sant så sant :-)

2008-01-16 @ 15:09:35
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: lotta

så är det verkligen!!! kärleken är stark då det blåser hårt!

2008-01-17 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0