Ja Gott Nytt år då..

Igår var vi hos Charlotte och Jörgen på middag kom dit vid halv sex och var hemma efter nio nån gång,alltså en lugn nyårsafon. Om man bortser från Charlies galna energi då..hehe. Han sprang fram och tillbax och skulle ta på ALLT,och vara överallt! Han satt inte still en sekund,hihi var roligt med allt nytt att titta på. Fanns även tomtar där..som han ÄLSKAR!
Jag städade bort all jul här hemma igår..fick bara ångest av att se allt,nu när det bara var kopplat till tråkigheter också..Shiva..Annars brukar jag vara den som har kvar allt in i det sista men i år fick det bli såhär.

Ja idag är en riktig ångest dag faktiskt..mår skit idag..usch..Tiden börjar dra ihop sig oxå,snart är det dax att börja jobba igen. Måste ringa på jobb osv..Jag vet att jag får komma tilbax till städ för det har hon sagt senaste chefen. Men allt känns ändå osäkert och jobbigt. Det löser sig alltid det gör det men idag känns det absolut inte så..hatar såna här dagar..Ska ta tag i ringandet till veckan nån dag här.

På tors ska vi åka o kolla på en valp i njurunda. Det var så här att jag satt en dag och tänkte,nu ska jag kolla annonserna på ST. Så gick jag in och det första som dök upp var : Söta Blandisar. Så jag klickade på den och upp kommer ett kort på en valp som var nästan en kopia av Shiva som valp.Nästan otäckt likt..Så när jag förde pilen till kortet så kom det fram vad hon hette och hon hette Angel! Det bara slog mig..shiit detta kanske är ett tecken av nåt slag så jag ringde faktiskt. Förklarade läget om Shiva och hur jag hittat den denna annons och att jag bara kände att jag måste kolla om hon finns kvar i af. Och det gjorde hon,jätte trevlig karl jag pratade med som sa att om vi ville ha henne så kunde de hålla på henne ett tag längre än vad de hade tänkt.

Ja så vi har bestämt oss för att titta på henne iaf,allt känns lite väl tidigt än och skumt men det kan ju vara värt att titta iaf.

Så var det häromdagen oxå när jag stod i köket o donade på och hörde hur Charlie stod och slog på tangentbordet,vilket han brukar göra (hehe) Så gick jag fram för att ta bort honom och ser att på nått sett har han fått fram kortet på Angel! Skumt...

Hoppas på att detta blir ett bra år,känns som att det kan behövas lite uppgångar nu! Ha de gott!

♥ Saknar dig Shiva ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

It's a sign!

Vet hur det är med ångestdagar. Det är bara som sagt att slå en pling om du behöver prata!

Var hos Tony när du ringde. Imorrn åker jag till Sara sen middag hos mamma. Ringer dig när jag kommit hem!

KRAM till er alla.

2008-01-01 @ 23:04:07
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Lisa

a sign it is =D håller med Emma..

Kramen!

2008-01-02 @ 09:54:33
Postat av: lotta

Hej stumpan. ibland känns livet jobbigt. Man vill helst ligga kvar under täcket, fast ändå inte. konstigt det där.
nu har jag skrivit första inläggen i min blogg. hamnade lite fel o texten blev knas. så är det då man är okunnig. kram på dig

2008-01-02 @ 19:31:26
Postat av: Hanna

Vad är det för adress till din blogg?? :-)

2008-01-02 @ 20:31:25
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: Lisa

http://lovikaskrypin.blogg.se/

Lottas blogg

2008-01-02 @ 23:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0