.......

Onsdag idag..hoppas på att de ska ringa ang jobb idag så man vet vad som händer och sker framöver. Är föräldraledig t om imorgon..Nästan så jag ser fram emot att jobba faktiskt. Det enda som känns emot är väl att jag får vara ifrån Charlie men så känner nog de flesta mammor när det blir dags att jobba igen för första gången.
Få se om de blir nån bio ikväll,glömde fråga mor igår om ev barnvakt ett par timmar ikväll.Jaja få se hur de blir skulle va skönt att gö nåt..
Nu längtar jag till sommaren! Vill åka till mitt sommarpardis i finland! Får se till att spara lite pengar så man tar sig iväg. Var ju där förra sommaren,lite drygt att ta sig dit bara nu när det inte går nå färjor från s-vall längre! De får dom ta o fixa tillbax tycker jag! Nu blir det först buss till umeå (eftersom man icke har bil,körkort) Sen går det en fraktfärja från umeå..som tar ett par timmar,typ fyra,fem. Och dyrt är det! Ja men det är värt för en vecka el två i mitt paradis :-)
Ja Lotta du har ju varit där,visst är det mysigt? :-)

Nä ska man sig den fjärde koppen kaffe typ..varit uppe sen strax innan sex så de har blvit lite kaffe.

Ha de gott!

                                                                

                                                                  ♥   mys i soffan  ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysbild!

2008-01-30 @ 10:29:44
URL: http://mommy666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0