....*.....*......*.....

Idag har det varit fullt upp, först satte jag igång med förrådet imorse..huuua! Klockan två var det middag hos mor med syskon och barn :-D Hemmagjord pizza blev det :-) Efter det satte jag igång och tvätta samtidigt som jag höll på me förrådet,har fem stora säckar jag ska slänga med kläder! Shiit vad man drar på sig och sparar men nu ska de bort! Emma,du ringde kl tolv och jag skulle ringa upp,ringde nu(sju timmar senare) hahah,full rulle hela dan! 
David håller på att lägga Charlie sen blir det film.
Imorgon ska jag ju till kvinnan som tar kontakt från "andra sidan"..spännande!
Hör från sovrummet att Charlie babblar på hehe lär asså ta en stund till innan han somnar.
Ska väl ta mig ut me Angel en sväng men ha deeeee!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänk att förråd har en tendens att se ut som bombnedslag! Våra två är åt helvete! haha, helt otroligt vilken oordning det är! *måste fixas*

2008-01-20 @ 20:55:30
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Emma

Ringde du? Mäh.. inget missat samtal igår ju skumt...
Men vi hörs av idag, ringde nyss, ingen hemma.
Keeeefffeeee heeej

2008-01-21 @ 11:33:13
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Anonym

har du varit hos kvinnan? var det i svall? spännande! du får gärna berätta om
du vill... maila el nåt. Kram helena

2008-01-22 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0