....*.....*......*.....

Hallå! Här är det full rulle med lilla Angel och Charlie :-) Igår var jag ensam med dom en stund och jag tycker det enda jag gjorde var att springa runt och säga: aj aj fy fy inte vara där osv osv hahah! Nu har man två små barn att hålla koll på här hemma ;-)

Igår kväll var jag på midda hos Nathalie med Sanna och deras mor,jätte trevligt var det :-) Skönt att komma hemirfån en stund och bara sitta o surra lite.

Tidigare på dan var vi ute hela familjen och Charlie åkte pulka,Angel försökte få snålskjuts på pulkan hela tiden och hon lyckades några gånger att hasa sig upp och åka med en sväng Hahah! Charlie och lillen kommer än så länge bra överens busar på och jagar varann,hehe så mysigt att se ♥

Ikväll blir det film som det ser ut,kristian var här igår med en hel låda videofilmer till David så ska låna in mammas video ikväll så kommer Petter också o tittar på lite movie. Så ska väl ta oss till ica sen o köpa lite gott :

Nu ska jag ta och städa lite Tobbe kommer förbi om ett tag för att kolla på den nya familje medlemen.

♥ Saknar dig älskade Shiva ♥

    

Kommentarer
Postat av: Emma

Mycket fina bilder.
Skymtar en sur Saga även där bak.. hahaha
Hörs!

2008-01-05 @ 12:00:39
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: lotta

men vad fiin lille vovven . o charlie den lille vännen!! roligt med issen i bakrunden. klockren bild!

2008-01-05 @ 22:34:23
Postat av: Mon

Hörde av Kristian att lillvovven är toksöt! Ska bli kul att träffa henne! Den kattbajsätande byrackan! Hahah. :-D
Vad mysigt med Charlie i pulkan! Kan riktigt se framför mig hur dem två lever rövare där hemma. Hahah :-D

2008-01-06 @ 23:19:40
URL: http://eternal060606.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0