öron barn..

Ser ut som att Charlie är ett sådant..Han vaknade igår morse med 39 graders feber..Under dagen började han; aja aj aj aj! Så jag misstänkte öroninflammation..Vid fem tiden hade han 40 graders feber så jag ringde och vi åkte upp med honom på akuten, Och där! Fick vi sitta i 2 1/2 timme!! Jag var så fruktansvärt less!! Charlie varvade mellan att vara tok pigg och springa runt runt till att grina,skrika..lillen hade ju ont! Till slut när vi fick träffa en läkare och så som jag trodde så var han ju röd i öronen, så nu är det pencilin ett par dagar framöver. Det är tur att pencilinet brukar verka ganska fort så smärtan försvinner..Usch man blir så stressad och orolig när lillen är sjuk..

Nu är vi även hundvakt åt Moria tills på tisdag men det är lungt för jag har ju fortfarande inte hört nåt om jobb..pratade med henne sist för två veckor sen nu och då verkade ju allt var på G..men men jag ringer imorn sen ger jag upp jag kan ju inte bara gå hemma..måste ju jobba! Stämplar just nu men AF är ju på en osv...jaja det löser sig alltid! *Positiva tankar*

Nu ska jag ta mig till Ica och hämta ut ett paket från jotex med gardiner till köket och vardagsrummet,har egentligen inte råd men va fan..det får gå ändå :-) På lördag fyller David år oxå,,måste fixa nåt åt han oxå..
Köpte present till Vidar igår iaf :-) Monica,jag tror ni kommer gilla det starkt ;-)
Jaja ha de gott! Och kom ihåg Positiva tankar kommer man långt på!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men stackars Charlie! Vad bra att ni åkte upp på en gång :) Snart är han frisk igen!
De är rätt Hanna, positiva tankar kommer man långt på!

2008-02-21 @ 11:35:10
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Monica

Huga, låter inge skoj! :-( Hoppas han blir frisk fortare än kvickt! Instämmer med att positiva tankar kommer man långt med! Vad kul att du varit och handlat till Vidis :-) Har det med sms'et du skickade att göra? Charlie har en liten grej han ska få när ni kommer :-)

2008-02-21 @ 23:40:39
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Hanna

monica,
Det får du se på kalaset :-D
Charlie är feber fri sen igår så pencilinet har gjort sitt på den fronten,tur att vi var upp så fort så kanske det går över fort! Men pencilin i sju dagar. Vad skoj att Charlie ska få en grej :-) Då blir han glad :-)

2008-02-22 @ 11:47:05
URL: http://frusoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0