Hata magsjuka!!

Ja fy fan vad jag hatar magsjuka! Charlie spydde ju några gånger från onsdag natt till torsdag kväll,sen var det över för hans del. Fredag morgon kände jag att jag mådde illa men tog mig ner på arbetsförmedlingen ändå(var ju min första arbetslösa dag) När jag kom hem mådde jag skit och det gick väl ett par timmar sen var det igång för både mig o David! Feber och kräkningar all day long! Både jag o David var helt däckade och Charlie var piggare än aldrig förr ja det var ett helvete att må som man gjorde och samtidigt fixa o ha koll på lillen..Mamma ställde upp med att ta ut Angel,tack o lov för de :-)
Igår var det lite bättre och idag ännu bättre så imorgon ska man väl va som vanligt igen :-) Ja fy fan för dessa dagar säger jg bara!

Kommentarer
Postat av: M

Låter MYCKET tärt!!! Skönt att bli frisk igen!

2008-02-03 @ 14:46:37
URL: http://eternal060606.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0