Fint väder idag jajamensan

Men här sitter jag..Charlie sover har precis förberett lunch åt honom. David är ute med Angel ska väl ta mig ut nåt sen jag med..Blir gälen av att bara sitta inne.
Imorgon blir man 26..ja åren går..Händer inget speciellt,min kära mor skulle baka en tårta iaf :-) Aldrig fel,Charlie kommer bli överlycklig! Han är verkligen ett "kakmonster" har han fått smaka en kaka kan han gå runt i två dar och säga kaaka kaaka och peka på allt! Lillgubben vår ♥
Vi gjorde choklad bollar häromdan och lyckan var stor för lillen! Men sen morgonen efter tyckte jag att kände katt skit lukt då o då som svepte förbi..usch! Så kommer Charlie och är aldeles brun och kletig om händerna,så håller han i en kattskit!!! Och säger kaaka kaaka!! Huga han trodde väl de va en chokladboll Hahaha! Tvättade händerna på han en kvart tror jag,var skit svårt att få bort! Som tur var tror jag inte att han hade hunnit smaka på "kakan" Luktade runt mun på han haha!! Nä fy inte lätt alla gånger! :-D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men HAHAH fyyyfan! lillskit=) sött, men sjukt äckliiigt! kaaka!

2008-02-15 @ 17:51:07
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Monica

Hahah! Shiit, vad illa!! Tänkte att ni har ju kattmaten uppe vid diskbänken och katterna hoppar upp dit och äter, kan ni inte ha kattlådan ovanpå tvättmaskinen? Katterna lär ju hoppa upp dit och göra sitt. Bara en tankeix. :-)

2008-02-15 @ 21:08:02
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Emma

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej äckel pojk ;-) Haha sötunge saaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaa

2008-02-15 @ 21:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0