Bla bla

Igår och idag har man äntligen fått må bra igen. Charlie dessvärre spydde igår natt igen men jag ringde barn på sjukhuset idag och de sa att de kan bli såhär för vissa barn att det har svårt att ge med sig. Jag skulle ge honom endast välling och vätske ersättning så,så har det blivit idag. De andra dagarna har han fått lite fil och youghurt men det skulle ja hoppa över. Så hoppas hoppas att det inte ska bli nå kräkningar inatt..
Just nu håller jag på att tvätta gärnet! Lär väl bli uppe halva natten med det men men de måste göras.

På lördag ska jag o David eventuellt lyssna på brödernas spelning på Primero (om lillen mår bra o så) Känns som att de va hundra år sen vi gjorde nåt tillsammans nu!  Blir till att åka ner och lyssna och sen åka hem,så hoppas de blir av :-) Vi har försökt gå på bio typ tio ggr men det händer alltid nåt som gör att vi får ställa in ja så kan det vara ibland. Vi skulle ha gått förra veckan men då kom den jävulska magsjukan!

jaja jag bara babblar på jag nu måste ja ner till tvätten så ha de gott gott folk!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas verkligen att ni blir helt friska snart!!
Jag vill komma å hälsa på och kunna krama å pussa Charlie!!!

GOOOOOOOD NIIIIIGHTTTT!!!

2008-02-06 @ 21:10:39
URL: http://www.emmiz81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0