....*.....*......*.....

Pratade me jobbet förut iaf :-D Jag är inte bortglömd ;-) Sätter igång inom en snar framtid!
Nu ikväll har vi sett filmen Inte utan min dotter,mycket old film. Vet att jag sett den för måånga år sen men minns den inte så var som att se den på nytt. Fy fan vad arg jag blev när jag såg den shiit! Vad overkligt att råka ut för något sådant..
Imorn blir det till att kolla på brödernas spelning som det verkar,whiihoo ska bli skoj!
Sitter nu o surrar me Monica på msn om våra planer sen vi var kidz,det ska bli av Hahah!! :-D fan vad kul!
Ska surra vidare nu hahah men här kommer nå kort på älsklingen!

   ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Monica

Kolla din mail! Skickat ny länk om Island! :-D Fan vad nice, vännen! Vore ju UNDERBART! :-D SötFrans du har där hemma! Charlie alltid lika söt! :-) PöZZ!

2008-02-08 @ 23:44:34
URL: http://eternal060606.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0