tärd

Sitter och väntar ut tiden innan jag ska till bussen och sedan jobba. Känns tärt idag måste jag ju säga för jag hängde med mor igår på blues klubben så blev ju några öl och lite vin och massa dansande :-) Men men bara att bita ihop och gilla läget..Mycket bra musik var det iaf först ett soul band och sedan ett blues band. Var med om en mycket ful grej (som vanligt hehe) Jag gick fram till baren och frågade en äldre man där om han visste när blues bandet skulle köra igång? Då bara tittade han på mig, ser att han går runt och ut ur ur baren. Kommer fram till mig och bara lixom vinkar med fingret kom här..Så jag följer efter fram till en dörr som han öppnar (och jag tänker vad är detta haha) Ja så kliver vi in där och då säger han till gänget som sitter därinne: När kör ni igång grabbar? Och dom säger . ja om en kvart kanske..Då vänder sig mannen till och säger,ja du vet du :-) hahaha så jävla fult och skönt gjort av gubben haha

var med om en annan grej oxå..lite creepy film grej nästan haha men det får jag ta och berätta om imorn eller nåt för nu måste jag snart till bussen

ha de gott!



Kommentarer
Postat av: Mon

Berätta om den creepy filmgrejjen snarast! :-)

2008-12-14 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0