Morgonstund

Klockan är halv nio och vi fick sova allihopa till åtta idag! Lyxigt värre :-) Jag somnade halv nio igår trött som få..Men hade bara sovit 7 el 8 kanske timmar på två dagar så väl behövligt att somna tidigt igår.
Efter mrogonbestyr här ska vi ut och åka pulka allihopa,det första Charlie sa när han slog upp ögognen,åka pulka? :-) Lovade honom igår at vi skulle göra det idag så så blir det.
Ikväll ska Charlie sova hos Tobbe och Teres leka och gärnet med kusinerna,kul kul.
Vi ska ha middag här med sara o Tommy och eventuellt spela nå spel,måste fråga bror om spel inte att glömma..
Sist när vi var ut med jobbet så efter att vi duschat o allt efter laserhallen fick vi lägga våra väskor i en av tjejernas bil som var med. Så på måndagen gick jag till henne för att hämta min väska började små surra lite och kom in på Charlie och då fråga hon om jag ville ha några vinteskor? javisst! Så jag fick två par vinter skor,ett par till våren + lite kläder :-D Hon hade rensat och skulle med massa till erikshjälpen. Men så iaf innan jag skulle gå så sa hon: Dricker ni vitt vin? hmm ja visst..Ta den här oxå då! Kommer inte dricka den.
Så vandrade därifrån med även tre liter vin haha inte illa de att få massa stuff! Tacksam :-)
Ja iaf tänkte bjuda på de ikväll då :-)

Jo och igår fick vi en loftsäng som Charlie kan ha sen av våra grannar :-D Tack så mycket!!

nä ska man ta sig ett ryck kanske innan man ska ut i snön,sen städa,tvätta jo mer kaffe

ha de gott!



Kommentarer
Postat av: hanna

men det var då fasen vad gratisgrejjer du får då! kul!

och orättvist! hahaha.



hoppas ni får det trevligt!

2008-12-06 @ 09:16:42
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag gissar att det är Lena som är så generös, hon är ju så schysst ju...fan kanske ska ta mig en sväng förbi henne jag med:D

2008-12-06 @ 10:05:34
Postat av: h

japp skyssta lena :-D tänkte börja gå förbi där i slutet på varje månad när det börjar bli tomt i plånboken ;-)haha

2008-12-06 @ 10:35:40
Postat av: Fru SGS

Hoppas ni får användning av sängen. Ska försöka hitta skruvarna. Micke har lagt dom på nåt "smart" ställe...hmmm... typiskt karlar!!

2008-12-08 @ 10:32:33
URL: http://guldbrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0