Lördag

ska jobba inatt och ser inte alls fram emot det kan jag lova! Varit på stan idag med Charlie,Lotta,Sandra och lille Arvid.
Shoppade lös till Charlie på rea, 5 tröjor ett linne och en jacka allt för 410 kr varav jag hade presentkort med 370 kr på så det vart inte illa :-)

Utgången på juldagen vart väl sådär,åkte hem tidigt för jag var mycket trött + för mycke alkohol så kan de gå hehe.

Har inget att skriva om känner jag haha som vanligt då,man kanske ska kasta sig på sängen ett tag,,mmm,,ska ju ändå vara vaken hela natten så kan ju vara bra att vila (gör det typ aldrig innan jag ska jobba) Men jaja ha de gott så länge!

Kommentarer
Postat av: missgranby

haha det gör inget hanna. kände dock inte igen dig :p

du verkade tycka att jag var mkt arg el nåt. men det var okej, du såg mkt trött/full ut :p men söööt! jag har två bilder på dig men bloggar inte för du ser inte så pigg ut ha ha ha ha.



Puss hoppas vi ses nästa gång.

2008-12-28 @ 19:57:49
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: missgranby

hihi lugnt :)

fina bilder där nere. Puss

2008-12-28 @ 20:47:23
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0