Lördag

Ledig lördag :-D Imorse tog jag tag i köket,skrubbade alla skåp och bonade golvet..mm så nu är det fint! Bonade även hallen och städade resten.
Sen drog vi ner på stan hela familjen,köpte Charlies jul outfit och han kommer bli så stilig så :-) Fynade även en jacka på myrorna för 135 kr,inte illa..även David hittade sig en fin tjocktröja där :-) Myrorna och erikshjälpen we like :-)

Såg en film igår men huu ville stänga efter halva! Inte för att den var dålig utan för att den var så j-vla hemsk..en sann historia och jag mådde fan dåligt efteråt..ska höra med David se vad den hette.

Ikväll blir det nån annan film David bränt ut. Och imorgon ska jag hjälpa Lotta med sin överaskning.Sen på kvällen ska jag och Charlie till kyrkan här i granloholm och lyssna på julmusik. Mys mys. Tar inte för givet att David följer med men får väl se ;-)

Här ska ni få se lite av min shopping idag :-)


            jackan då

Charlies jul outfit                     

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har också sett två sanna filmer på raken, fyfan vidriga båda två! mådde illa efteråt typ :S

2008-12-20 @ 20:19:21
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Emma

FAN vilken snygg jacka, visst är den rosa eller ser jag fel??



Kyrkan.. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??

2008-12-20 @ 21:03:06
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: tobbe

dagens soultrain klassiker. Sköna lirare på dansgolvet!



http://uk.youtube.com/watch?v=AytWOmJtQ8I

2008-12-20 @ 21:03:19
Postat av: Hanna

Emma.nä den är mer vit/röd ser rosa ut på bilden men fin är den :-)

2008-12-21 @ 09:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0