jo

Nu har man gjort två nätter och det är såå nice att vara ledig enda tills på lördag! I helgen är man utan karl,han åker till Gbg fredag morgon och kommer hem nån gång på söndag kväll. Tyvärr föll det in på en helg när man jobbar men det har löst sig ändå med hjälp av mor och svärmor :-)  jovisst serni

Ja snart är det jul..vilken grej går så fort så inte ens julgalna jag hänger med

På måndag äre lucia på Charlies dagis,mysigt mysigt :-) 

nä fy vad menlös jag känner mig nu,icke icke bra. Jag vill åka på en resa med Lotta mm det vore skoj, och så vill jag åka på kryssning med Sara,och så vill ja hitta på nåt med mina syskon och respektive och så skulle jag vila åka till indien med David o Charlie..

Undra om man ska kolla runt lite efter kläder beställde en klänning som jag skickade tillbaks för den var för stor,först tog det fem veckor innan den kom och nu fick jag veta idag att den nya kommer 10 mars! Whaaaaat?? vad enda in i..

äh! hej

Kommentarer
Postat av: hanna

SNART är det jul ja. Jättesnart!

På lördag klär jag granen!

2008-12-10 @ 21:38:06
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0