hej

Charlie och David röjer lös i badet och jag har nyss varit och slängt en massa julskräp,fick ta pulkan + massa i handen osså Angel i ena handen ja det är konst hehe :-)

Lyssnar nu på Wilson Pickett absoluta favorit skivan just nu,den och lite kaffe så är man G sen,Lovelie!

Har städat bort julen idag jo men visst,men satte fram allt(och jag har haft MYCKE jul här) veckan före advent så..granen höll på att barra sönder totalt (den kom in till lucia) så jo det känns bra.

Ahh grym skiva detta (tjatar om den jag vet) Men man kan bara inte sitta still när man hör den,och här dansas det minst en gång om dan så är det härligt! haha
När Sara och tommy var för ett tag sen (innan vi skulle ut) så sa Tommy, "Hon kan inte ens stå still när hon röker" haha så blir det när man hittar en gammal soul skiva man inte hört på länge :-D

Har påbörjat min gitarrkurs idag så om åtta veckor kan ni boka in mig haha nä men nåt ska man väl ha lärt sig då.

Kommer bli galet här hemma sen,"då sjunger hon och dansar inte hela tiden utan då är det även gitarr haha)

Nä nu ska jag ta mig lite mer kaffe och ta upp lillen ur badet ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0