he he heeeej

Sitter här och lyssnar på mina bröders band Chrystal phillips..mycket bra..just nu Wedding song. Ska se om jag på nåt sätt kanske kan lägga upp nån låt här,ska väl gå att ordna..hmm ska höra mig för om de. Det måste ju bara höras för er som inte hört än. Har ju även en talangfull lillebror som jag måste spela upp för er alla,nästa lördag ska de ha en spelning tillsammans,tyvärr jobbar jag och David är i gbg så kört mig att gå..tyvärr..verkligen..
Men kommer väl fler spelningar hoppas jag :-)

Jag ska på nåt sett ge mig in musik världen jag med,har tänkt mycket på det ska skaffa mig en gitarr till och börja med aldrig för sent för drömmar..Tror att jag skulle må mycket bra av det,känner det..nåt som fattas..Nu säger jag ju inte att jag har nån talang inte vad jag vet iaf hehe. Men musik i allmänhet får mig att bra så ja vi får se vart det bär iväg :-)

Ps. I love fat boys..
(texten på t-shirten jag har på mig hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0