gomorron

Charlie sov till sju idag:-) Lyx..Han var såå söt när han vaknade. Vi tog in honom till vår säng inatt för han vaknade och var ledsen så nu på morgon när han vaknade så klev han ur sängen gick runt och ställde sig vid mitt huvud,la handen på min axel och då jag öppnade ögonen fick jag världens kram och sen en puss :-) Mamma hjärtat smälte en än gång :-)
Sitter nu här och laddar med en kopp kaffe..sista koppen och första koppen för ett tag, för nu är kaffet slut och jag tar mig icke till ica..får hopas på att karlns kaffe sug får honom att springa iväg så fort de öppnar hehe
Måste ta mig an klädkammaren idag huua..kommer knappt in där så måste omorganisera man vill ju gärna se sina kläder..;-) Som det är nu får jag tänka ..vad har jag för kläder sen ge mig i kast med att rota fram och det blir ju inte direkt mer städat och man ju inte direkt mer koll på allt efter att ha slitit runt där..ja intressant va?

Sen ska jag tvätta..städa först och sedan mina vänner ska vi ge oss ut och hitta en gran..whiihoo :-D
Ska klä granen på lördag med mamma och Charlie orkar inte vänta längre hehe. Nä men brukar oftast ta bort julen nån vecka efter nyår så..

ska börja dona här nu jag..klockan är 08.05 och jag är på G..snart..

ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Dagens soultrain klassiker. O´Jays!!



page" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=rhdQyuN9ktE&feature=channelpage

2008-12-11 @ 09:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0