godmorgon gott folk

här sitter jag med ett glas vatten och en torr macka..mmm..det lät väl frestande? kanske ska tillägga att jag tvingar i mig det..haha. Nä torr är den ej man annrs så.
Ska ner och träffa Lotta på stan så måste tvinga i mig en macka,kan verkligen inte äta på morgon..morgon och morgon klockan är nu 11 men nä tar emot att äta även fast jag är hungrig sån är jag på morgonkanten (förmiddan) ja intressant va?
Kul att träffa Lotta ska det bli iaf :-) kolla efter en klänning ska jag göra och eventuellt köpa en liten slips till Charlie som han kan på jul :-) huga!
En vecka kvar nu...oj oj! Jag längtar efter att få se Charlies min när tomten kommer som han väntat på så länge..

Kvällen innan julafton kommer Sara och tommy hit och spelar bingolotto :-) Dricka lite glögg mysa och på:-) Fast jag gillar inte glögg men ändå hehe de andra får dricka de jag tar mig lite julmust. Märker ni att jag inte har nå direkt att skriva om? Ville bara fördriva lite tid men äh jag hittar på nå annat..

ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0