go kväll!

Som vanligt sitter man här innan det är dags för jobb,ska snart göra lite kaffe. Var på staden med Lotta idag :-) Fyndade en väst på erikshjälpen och två fin fina klänningar på HM allt som allt 230 kr..inte illa det! :-D Ja det är kung att fynda!
Sen var jag med Sara efter det på birsta hon skulle hitta sig en klänning och det gjorde hon till slut :-) Så min dag har varit bra,umgåts med två av mina härligaste brudar ;-)

David hade bränt ut två filmer när jag kom hem som han hade tänkt vi kunde se men jag jobbar ju som sagt haha minnet på karln min är inte långt ibland. Så får bli på fredag,på lördag ska hjälpa Lotta ett par timmar med en överaskning,kommer nog bli grymt när det är klart :-)

Och imorgon ska jag byta ut våran gran,haha ja jag ska ge mig i kast med att få bort all belysning och allt pynt för den nya granen vi stötte på var mycket bättre! (Och nej Monica vi har inte sågat ner en ny,utan denna var redan nersågad av någon annan ;-) Så in hit får den komma istället för på nån tipp hehe

Nä kaffet kallar,jag är glad idag,såna dagar gillar vi :-D



Kommentarer
Postat av: Lisa

Synd att jag var så jädra upptagen då ni kom in! Folk var som galna jag fick inte en lugn stund haha!



Vile ska också ha slips på julafton (han är skit-stolt över detta, talade om det för sina fröknar på dagis i dag hahah)

Iaf så hittade jag skjorta och slips på hm!

2008-12-17 @ 20:42:32
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Anonym

dagens soulklassiker blir 2 klassiker med

Wilson "the wicked" Pickett



http://uk.youtube.com/watch?v=f9yIoVuUM-M



http://uk.youtube.com/watch?v=X3lv2PAwke8

2008-12-17 @ 20:46:41
Postat av: hille

ja :) men då är du med oss två då :) wiii! men först ska vi på middag, vi äter vid 18 så vi kommer väl ner till 21 el så............ vi får höras. vad ska du gö innan? Puss

2008-12-17 @ 21:58:29
Postat av: Emma

Jag är.. får se.. 14.. och i bland 4 :-)



FAN, har glömt att gå på erikshjälpen!

Jag har oxå fyndat idag!

2008-12-17 @ 23:32:21
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hille, vi ska till davids föräldrar på midda och grejer så åker vi bara hem sen och byter om tar nån öl innan stan, men ja vi ses! :-D



Lisa,ja kan tänka mig att det är mycke nu oxå innan jul! kanske kommer in nån dag,såg en tröja jag funderar på till david ´:-)

Så sött med slips! Vad gulligt att han är så nöjd!

Man får passa på att klä dom medans de går med på de hehe ;-)



Emma,ah kul med fynd! Låt mig höra :-)

2008-12-18 @ 13:15:12
Postat av: Trädkramaren

Hade du sågat ner en TILL gran, hade jag skickat ngn att såga av dig lillfingret!!

2008-12-18 @ 14:50:19
Postat av: Anonym

dagens soulklassiker. En dubbel av Jackie Wilson!



http://www.youtube.com/watch?v=-Su0PoQ-dio

2008-12-18 @ 15:15:51
Postat av: Hanna

Trädkramaren,gör det du,så syr jag igen din käft!



hahahahaha

2008-12-18 @ 20:40:04
Postat av: vickan

ska förmodligen på aveny...kanske hamnar där jag också till slut :)

2008-12-19 @ 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0