ge mig en säck

så jag kan rensa så in i..
Usch världens städ nojja har jag nu,vill bara kasta allt plotter jag ser ner i en säck och kasta bort skiten. Då menar jag inte julgrejerna no no.

Charlie och vi andra vaknade halv nio i morse! oj oj har aldrig hänt och Charlie ska vara på dagis åtta! haha men jag ringde och sa som de var så han kom lite senare idag.

Nu har jag fixat bort en natt så det blir nog utgång ändå på juldan,barnvakt är klart även det :-) Ska som det verkar hänga med bror och fru :-) blir fint de :)

Lotten är i stan,kul kul! ska ta och ringa henne sen :-)

nä nu menlös kvinna ska rensa gärnet..

Förresten vann en klännnig på tradera för 5 kr! inte illa det..

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0