Dan före doppardan

Och för mig är det lilla julafton idag! :-) Fick på posten klänningen jag vann för 5 kr och i love it!! Sen fick jag avi från HM,Halens och laredoute som ska hämtas av David efter fem hihi mycket kläder idag hoppas man blir nöjd med allt! Inväntar en blå tunika(klänning),en jeans väst,ett par hängslen,en  skjorta+slips till mig :-) Sen lite stuff till lillen oxå :-)

Allt har flytit på bra idag,städat,griljerat skinkan,fixat bord och sex stolar(vi är 12 st här imorgon) Nu ska jag snart ta mig en dusch innan David går och sedan kommer Sara o Tommy på julgröt och uppesittarkväll med bingo :-)

Hoppas ni får en fin jul alla! Ta hand om varandra!

kram och God Jul från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0