"creepy äcklig filmgrej"

haha ja jag skulle dra den grejen, skum beskriving..förstår att du vart nyfiken Monica :-)

Nä såhär var det...eller först ska jag säga en annan grej som var mycket ful. Jag stod och skulle beställa en öl när det kommer fram en man (kanske 50-års åldern)

Mannen: Är det din riktiga hårfärg?

Jag: öh ja det är det :-)

Mannen: sååå fint!

Jag: mm tackar :-)

Mannen: Jag har letat efter rödhåriga i flera år men aldrig hittat nån..

Jag: öhh aha..ja..

Mannen bara tittar på mig

Jag tänker ok..hahahaha och går därifrån

Vad ville han komma fram till egentligen? haha

och så till den andra grejen då.

jag och mamma stod och dansade när det kommer fram en kille i kanske 30-års åldern. Tittar på mig och sen mamma och säger: Ni är fan lika snygga båda två! hahah ja vi dansar vidare och tänker inte mer på de.
Men jag känner hela tiden att nån stirrar på mig..lite obehagligt sådär..
Så går och sätter mig vid vårt bord och då kommer denna man pang bom och sätter sig på en stol framför mig.
Bara stirrar på mig (men en mycket obahaglig blick,ni vet typ som att han kollar rakt igenom en)
Och så säger han . Du är perfekt vet du det?

Jag: haha ja det var ingen dålig komplimang

Han fortsätter stirra och jag är på väg att säga nåt då han lixom sätter sitt finger för munnen..shhh
och så fortsätter han att säga medans han bara stirrar..dina lockar,ditt leende,hur du dansar du är PERFEKT!

ok nu känner jag att det börjar bli lite creepy..och när jag ska ta min väska för att gå ut och röka så tar han tag i min handled..ganska hårt..strirrar och säger ännu en gång..perfekt..

Jag tar min väska och går ut och röker känner hur han tittar på mig när jag går,så när jag kommer in igen så berättar jag allt för en vakt där menar lixom att de kan ju hålla lite koll för han var fan inte klok..

Senare under kvällen då var han alltid nånstans stirrandes..fan jag blev ju skit nojjig där ett tag. den blicken han hade den var den som skrämde mig..galet..

Kommentarer
Postat av: missgranby

kom inte min kommentar med? hm,,,, skit samma

sicka sjuka karlar!! bra du sa till vakterna!

2008-12-15 @ 23:13:56
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Fru SGS

Gaaaah! Jag hade blivit livrädd och åkt hem! Snuskgubbar...huuuga! Apropå det, så sa Micke här om dagen att han tycker att du är så fin. Så akta dig när du går ut nästa gång, han kanske lurar bakom en snöhög HA HA HA!! Watch your back, girl ;-)

2008-12-16 @ 10:39:49
URL: http://guldbrands.blogg.se/
Postat av: Mon

Bra att du sa till vakten!!!

2008-12-16 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0