bla bla bla

Ska snart iväg på jobbet,gick hyffsat bra att jobba igår ändå. Ont i "huvve" har jag nu huua,hoppas på att kaffet ska bota det får väl la se. Kunde inte sova knappt idag heller,vaknade först 11.20 och sen låg jag bara i nån dvala fram till halv två då jag klev upp så lär ju bli en låång natt..
Måste in på stan imorn när jag vaknar,köpte ju fel underlagskräm och vill ju inte ha samma färg i ansiktet som håret nej nej det går ju ej!

ahhhhhhhhhhhhhh

Vad ska ni gö på nyår då? Själv ska jag jobba men lillebror kom med ett förslag idag att vi skulle träffas alla och äta ihop iaf och det lät som en fin ide så hoppas alla är på :-) Har en rostbiff i frysen så det skulle ju vara förträffligt att göra den då hehe

10 min kvar innan jag ska till bussen men måste boka om en tvättid innan oxå.. så jag får väl ta och röra mig kanske. Drygt att åka buss egentligen,måste åka en timme innan man börjar och kommer dit en kvart innan mmm

ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0